Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз не искам да кажа, че грешиш за марката, а като се избира кола да се гледа да е читава и да има дух и стойка (щото за мен това се вижда от пръв поглед), а не като някой колеги, които гледат да им е лъскачка и напудрена с повече екстри, а иначе е кочина и след като я вземат се почва едно ...
    sigpic
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
    Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      Това колко са валовете и клапаните едвали ли е критерии за безшумност,ако беше така Ладите и Москвичите щяха ма мъркат.Това на шега разбира се.
      Намери си кола която да те кефи и да е в добро състояние и си ти,всичко друго е въпрос на късмет
      Не става въпрос за сравнение с москвич 408 а затова, че сравняваме 2 двигателя много близки по вид.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Не, че 20V дизела е лош, но като гледам мотора с който си в момента е възможно да се разочароваш до някъде...

        Comment


        • Като бръмчите цял ден из задръстванията какво значение има какъв е мотора.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Като бръмчите цял ден из задръстванията какво значение има какъв е мотора.
            Ааа, като се стопли си ходя пеша из града. По-бързо стигам така. За километър и половина до работа ми е все тая.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              Не, че 20V дизела е лош, но като гледам мотора с който си в момента е възможно да се разочароваш до някъде...
              поласкан съм относно това изкаване,но определено трябва 20в да се представя мн добре,а и моят шестак нее 24v
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Като бръмчите цял ден из задръстванията какво значение има какъв е мотора.
                На 20 клапановото JTD му дават по-малък градски разход отколкото на 150 - коньовото 10 клапаново.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  Не, че 20V дизела е лош, но като гледам мотора с който си в момента е възможно да се разочароваш до някъде...
                  Сравнение между 2,5 бензин и 20 клапановият та дори и 10 клапановият дизел не може и да става на въпрос
                  Освен да остане очарован друго няма да се случи.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Сравнение между 2,5 бензин и 20 клапановият та дори и 10 клапановият дизел не може и да става на въпрос
                    Освен да остане очарован друго няма да се случи.
                    По конкретно може ли че ме заинтересува
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      По конкретно може ли че ме заинтересува
                      По-конкретно..приятелски... не!
                      Ще подхванем много болна тема а именно спора дизел-бензин
                      Без да се сърдиш.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • ок,а и аз не се засягам как да е.
                        за 20в съм обнадежден че ще ме впечатли,но за 10в не мисля и да няма спорове ще кажа ,че имам няколко познати със 10в дизели и не ме грабнаха много много (говоря за коли без чип)
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                          Сравнение между 2,5 бензин и 20 клапановият та дори и 10 клапановият дизел не може и да става на въпрос
                          Освен да остане очарован друго няма да се случи.
                          Не съм съвсем съгласен, но не ми се спори по тази тема, особено в откровено "дизелджийски" раздел.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                            Това колко са валовете и клапаните едвали ли е критерии за безшумност,ако беше така Ладите и Москвичите щяха ма мъркат.Това на шега разбира се...
                            Що да е шега, карал съм доста години и лада, и москвичи, купени нови, и си мъркаха прекрасно. Съвсем друг е въпросът колко вървяха и що за постижение на "съвременната" техническа мисъл бяха. Ама нямаше и с какво толкова да ги сравняваме. А иначе колегата явно е решил твърдо да се разделя с алфовия 2,5в6 и да минава на фиатски дизел - изборът си е негов. Познавам хора, дето биха направили обратното. Шарен свят.
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • Хаахха вярвай не ми се разделя с Шестака,просто след 5 години каране ми се иска нова кола,а на човек като му влезе мухата в главата...а феислифтовите 156-ци са предимно JTS или 1.8 тс(за бензиновите говоря,а за 3.2 немя леф),а нито едно от двете не ми се кара,затова гледам дизели иначе кой би се разделил с звукът и усещането на V6 под капака
                              Last edited by don_pepone; d.m.y г., 08:22.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Най добре е да изкараш ICS-а и да погледнеш дали ги има двете букси с които въпросният кабел се включва в него:


                                Ако ги няма, значи няма и кабел.
                                добре де ама ако нямам кабел ? какво ?
                                продава ли се някъде ? колко $ ?
                                или поне само конекторите аз ще си го направя
                                sigpic
                                Alfa Romeo 166 V6 Turbo
                                FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

                                Comment

                                Working...
                                X